AANBESTEDEN VOOR (SEMI)OVERHEID
HOE GAAN WE TE WERK
Onderstaande werkzaamheden zijn niet uitputtend. Wanneer extra werkzaamheden noodzakelijk blijken, zal dit zonder meerkosten worden uitgevoerd. U betaalt namelijk een all-in prijs voor de gehele aanbesteding.
* Kennismakingsgesprek op locatie en vergaren van de basisbehoeften m.b.t. de houden aanbesteding;
* Afspraken inplannen met alle key-players binnen uw organisatie;
* Individuele of gezamenlijke gesprekken voor inventarisatie wensen en eisen;
* Inventarisatie naar wat goed en beter kon in aflopende overeenkomst;
* Het vaststellen van de te hanteren gunnings- & selectiecriteria;
* Input leveren op basis van ervaring en marktconsultatie;
* Aanleveren 1ste concept Aanbestedinsleidraad inclusief alle benodigde bijlagen;
* Bespreken concept Aanbestedinsleidraad met alle key-players binnen uw organisatie);
* Vooraankondiging op digitaal aanbestedingsplatform;
* Aanleveren 2de concept of definitieve versie Aanbestedinsleidraad;
* Goedkeuringsronde m.b.t. de aanbestedingstukken inclusief planning;
* Publicatie op digitaal aanbestedingsplatform;
* Verzamelen van gestelde vragen van geïnteresseerde partijen, verkrijgen van antwoorden binnen uw organisatie en het opstellen/versturen van een Nota van Inlichtingen;
* Verzamelen Inschrijvingen;
* (Wanneer van toepassing) Organiseren van presentatie dag op locatie voor Inschrijvers;
* Het leiden van het beoordelingsteam;
* Verzenden van de gunningsbeslissingen aan alle Inschrijvers;
* Begeleiden implementatietraject binnen uw organisatie;
* Overdraagt alle benodigde stukken m.b.t. het aanbestedingstraject.
Kijk in ons menu onder TARIEVEN om onze tarieven voor uw aanbesteding te bekijken KLIK HIER>>