AANBESTEDEN VOOR (SEMI)OVERHEID

HOE GAAN WE TE WERK

Onderstaande werkzaamheden zijn niet uitputtend. Wanneer extra werkzaamheden noodzakelijk blijken, zal dit zonder meerkosten worden uitgevoerd. U betaalt namelijk een all-in prijs voor de gehele aanbesteding.

 

* Kennismakingsgesprek op locatie en vergaren van de basisbehoeften m.b.t. de houden aanbesteding;

* Afspraken inplannen met alle key-players binnen uw organisatie;

* Individuele of gezamenlijke gesprekken voor inventarisatie wensen en eisen;

* Inventarisatie naar wat goed en beter kon in aflopende overeenkomst;

* Het vaststellen van de te hanteren gunnings- & selectiecriteria;

* Input leveren op basis van ervaring en marktconsultatie;

* Aanleveren 1ste concept Aanbestedinsleidraad inclusief alle benodigde bijlagen;

* Bespreken concept Aanbestedinsleidraad met alle key-players binnen uw organisatie);

* Vooraankondiging op digitaal aanbestedingsplatform;

* Aanleveren 2de concept of definitieve versie Aanbestedinsleidraad;

* Goedkeuringsronde m.b.t. de aanbestedingstukken inclusief planning;

* Publicatie op digitaal aanbestedingsplatform;

* Verzamelen van gestelde vragen van geïnteresseerde partijen, verkrijgen van antwoorden binnen uw  organisatie en het opstellen/versturen van een Nota van Inlichtingen;

* Verzamelen Inschrijvingen;

* (Wanneer van toepassing) Organiseren van presentatie dag op locatie voor Inschrijvers;

* Het leiden van het beoordelingsteam;

* Verzenden van de gunningsbeslissingen aan alle Inschrijvers;

* Begeleiden implementatietraject binnen uw organisatie;

* Overdraagt alle benodigde stukken m.b.t. het aanbestedingstraject.

Kijk in ons menu onder TARIEVEN om onze tarieven voor uw aanbesteding te bekijken KLIK HIER>>